Povestea Terraveda

Despre

Școala Gimnazială Terraveda a acumulat deja experiența unor rezultate remarcabile și și-a construit o echipă cu care să continue ambițiosul proiect.

Această instituție de învățământ s-a înființat prin Ordin de ministru în anul 2009, fiind acreditată prin OMECȘ nr. 5219/11.09.2015, timpul derulat până în prezent demonstrând eficiența valorilor și principiilor educaționale.

Schoolgirl with books at school

DIPLOME & ACREDITĂRI

Nivel de învăţământ

Formă de învăţământ

Limba de predare

Autorizat/Acreditat

prin efectul legii/ ordin de ministru

 

primar

zi

Lb. română

 

Acreditat prin OMECȘ nr. 5219/11.09.2015

 

gimnazial

zi

Lb. română

 

Autorizat prin OMENCȘ 5851/28.11.2016

 

MISIUNE

Terraveda își propune să ofere copiilor posibilitatea să optimizeze experiența educațională în sistemul de învățământ românesc prin potențarea sa cu metode și principii educaționale din sisteme recunoscute internațional.

În scopul pregătirii sale pentru o lume complexă, multiculturală și tot mai concurențială, elevul Terraveda va fi capabil să învețe și să comunice în două limbi (română și engleză/ franceză/ germană/ spaniolă), va identifica și aprofunda ariile unde valoarea și talentul său nativ îl ajută să exceleze, va învăța și testa abilitățile necesare pentru a deveni un adult împlinit, instruit, integrat.

VALORI

Curajul

a avea puterea de a face ceea ce este bine și de a-și urma propria conștiință;

Judecata înțeleaptă

a defini și a înțelege scopurile valoroase și a stabili prioritățile; a gândi prin prisma consecințelor acțiunilor și a fundamenta deciziile pe înțelepciunea practică;

Integritatea

a avea puterea interioară de a spune adevărul, de a acționa onest în gând și în faptă;

Bunătatea

a arăta grijă și compasiune, prietenie și generozitate față de ceilalți;

Perseverența

a fi consecvent și a găsi puterea de a merge mai departe în ciuda dificultăților, a eșecurilor personale;

Respectul

a arăta considerație față de oameni, față de autorități, față de proprietate și, nu în ultimul rând, față de propria persoană;

Responsabilitatea

a duce la îndeplinire cu consecvență obligațiile care revin fiecăruia, asumarea răspunderii pentru propriile acțiuni;

Autodisciplina

a avea control asupra propriilor acțiuni, cuvinte, dorințe, impulsuri și a avea un comportament adecvat oricărei situații; a da tot ce ai mai bun în orice împrejurare.

School and creativity

MESAJUL DIRECTORULUI

Nu putem prevedea cu certitudine ceea ce urmează să se întâmple, nu putem să-i protejăm pe copii 100%, așa cum ne-am dori, cum de altfel nu putem schimba direcția vântului, dar ceea ce putem face este să le oferim valorile, cunoștințele și instrumentele prin care întotdeauna să își ajusteze cursul propriei lor destinații și să le fim alături în această călătorie.

Cu acest gând începem fiecare an școlar, care va fi, cu siguranță, unul plin de bucurie, de emoții, de susținere reciprocă, de apreciere a efortului depus de fiecare copil, de fiecare părinte, de fiecare profesor.

În fiecare an, v-am spus care sunt așteptările noastre. În primul rând de la noi, să fim conștienți că avem grijă de ceea ce dvs. aveți mai de preț în această lume, să ținem cont că înainte de un calcul matematic sau de scrierea unei litere, este o mânuță condusă de emoții și cu dorința de a arăta că poate face lucruri mărețe dacă noi ii oferim toată încrederea și tot sprijinul nostru. Apoi, de la dvs. ne dorim să va susțineți copilul, să fiți mândri de fiecare pas mărunt pe care-l face, să-l apreciați, și așa cum o faceți necontenit, să-i oferiți toată dragostea și înțelegerea necesare pentru a evolua.

Noi, cei mari, formăm un duet, iar vocea noastră, trăirile noastre sunt primite direct de către cei mici. Să nu uităm să privim lucrurile prin ochii lor! Întotdeauna, viața privită prin ochi de copil are mai multă culoare!

Contactati-ne!